“ Tren gelir hoş gelir.
Odaları boş gelir”.
Anonim



Bu akşamüstü treniyle çıkmalısın yola.

Yarın 17 Mart.
Yarın doğum günün.

Seni yollarda karşılamak isterim. Sana sımsıkı sarılmak isterim. Tüm zodyakı önüne sermek, ilk “iyi ki doğdun” diyen olmayı isterim. Yarın, seni binlerce kez öpmek isterim.

Her gün, yarın olmalı. Her gün yeniden doğmalısın bir gül tomurcuğuna inat.

Her gün yeniden doğmalısın sabah güneşini kıskandırasıya... Her gün yeniden doğmalısın. Senin olduğun gecelerde yıldızlar sönük kalmalı.

Her gün yeniden doğmalısın. Ellerin tutkularınla terlemeli... Afrika olmalı avuçların...

Sen her gün yeniden doğmalısın. Saçların bahar geceleri gibi kokmalı.

Sen her gün yeniden doğmalısın. Gülümseyişlerinle aydınlanmalı sokaklarım.

Sen her gün yeniden doğmalısın. Hiç “Hoşça kal” dememeli dudakların.

Sen her gün yeniden doğmalısın ve her gün bahar olmalı...

Yarın doğum günün. Üzerinde kapüşonlu, çoban düğmeli manton olmalı, ilk sigara dumanını benim parmaklarımdan çekmelisin. İlk içkini benim kadehimden yudumlamalı, ilk öpücüğü benim dudaklarımdan tatmalısın.

Sana Kaf dağının ardından topladığım ateşi getirmeliydim. Nisan yağmurlarında sönmeyen o kardan korlaşan ateşi.

O ateş benim aşkım. O ateş iliklerime kadar dondurarak beni yakan aşkım.

İyi ki doğdun aşkım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder